Sunday, July 17, 2011

Dapur Fyza Signature Cakes

As Salam...

Dah lama sangat dah saya nak update pasal kek-kek keluaran Dapur Fyza nih tapi cam biasalah...sibuk manjang. Tambahan pula dgn assignment yang menimbun-nimbun...mmg x keruan hidup jadinya...kekeke. Tapi at last siap jugak assignment utk semester ni. Alhamdulillah....

Berbalik pada cerita pasal kek...kek-kek ni suma mmg fresh from the oven...biasanya saya cuma buat based on request coz kek-kek ni semua saya tak masukkan sebarang preservative (betul ke ejaan ni hah) so ianya hanya mampu bertahan dalam masa 1 minggu kalau diletakkan pada suhu bilik. Tapi kalau masuk fridge lebih lama jangka hayatnya...

Kek ni dijual dalam pelbagai saiz. Boleh beli by kg atau ikut saiz bekas. Bagi yang baru ingin mencuba atau cuma inginkan pencuci mulut di waktu lapang, bolehlah dapatkan special pack yang saya jual diantara RM 10 - RM 15 sebekas. Tapi insya Allah, mutu dan kesedapannya dijamin. Bukan saya saja-saja promote ye...tapi berdasarkan drp feedback dari customer2 saya sblm ini.

Untuk yang berminat nak membeli atau nak jadi agen...boleh hubungi saya ye....

Choc Moist Cake with Choc Chips in 1/2kg packaging
~ RM 12.00 ~
Choc Moist Cake with Choc Chips in Mini Packaging
(sangat sesuai dijadikan doorgift atau cenderahati)
~ RM 1.80/ cup ~
Our Signature Product
Cheese Cake
~ RM 45.00/ kg ~

Cheese Cake in Special Pack
~ RM 15.00/ pack ~
 
Plain Carrot Cake
~ RM 40.00/ kg @ RM 12.00/ special pack ~
 
Carrot Cheese Cake
~ RM 45.00/ kg ~

Carrot Cheese Cake in Special Pack
~ RM 15.00 ~


No comments:

Post a Comment