Sunday, July 17, 2011

Tempahan lunch

As Salam....

Baru-baru ni saya ada menerima tempahan dari kenalan lama sebelah keluarga suami. Katanya nak buat tempahan makan-makan di pejabatnya esok. Errkkk...esok? Katanya....Fyza, akak mintak tolong sangat-sangat. Bos akak baru bagitau last minute...dh pening kepala dh ni. Mujurlah esoknya tu saya xde tempahan lain. Tapi kelam-kabut juga nak mencari bahan2 utk masakan ni.

Ntahlaa...dah rezeki saya selalu dapat tempahan last minute kot. Tapi untuk tidak menghampakan hati pelanggan dan kalau tak bertembung dengan tempahan lain...biasanya saya terima juga. Cumanya lebih baik kalau bagi saya notis 2 - 3 hari lebih awal. Sempatlah saya buat persediaan apa yang patut.

Apapun, terima kasih buat Kak Nora kerana sudi order. Next time leh order lagi ekk. Hmmm...apalaie, meh kita jamu mata...

Nasi Tomato
Ayam Masak Merah
Acar Jelatah

Dalca...pemandangan dari dlm flask...ni laa akibatnya lupa nk  ambil gambar awal2...hihi

No comments:

Post a Comment