Wednesday, July 4, 2012

Kurma Gift Packaging

As salam buat semua pembaca yang budiman,

Lanjutan daripada maklumbalas pelanggan-pelanggan saya berkaitan entri Kurma Corporate Gift tempohari, di sini saya uploadkan lagi tambahan contoh-contoh packaging yang kami sediakan. Saya sengaja tidak meletakkan harga bagi setiap packaging kerana setiap packaging adalah berbeza berdasarkan kepada jenis packaging dan jenis serta berat kurma yang dikehendaki.

Walaubagaimanapun, kami akan memberikan sebutharga bermula dari budget packaging sehinggalah kepada VIP packaging. Untuk makluman, harga bermula dari serendah RM 10 ke atas. Tambahan harga akan dikenakan bagi setiap hiasan tambahan seperti reben dan lain-lain.

Kepada yang berminat, sila hubungi saya untuk sebutharga dan maklumat lanjut.


Bahan : Kayu
Saiz : 11.5” x 8.5” x  1.5”
Warna : Silver/ Gold
Kuantiti Maksima/ kotak : 1 kg

Bahan : Kayu
Saiz : 8” x 8” x  1.2”
Warna : Bright Yellow
Kuantiti Maksima/ kotak : 500g

Bahan : Kayu
Saiz : 7” x 4.5” x 3”
Warna : Silver/ Gold
Kuantiti Maksima/ kotak : 750g - 1kg

Bahan : Kayu
Warna : Gold
Kuantiti Maksima/ kotak : 500g

Bahan : Plastik
Warna : Putih
Kuantiti Maksima/ kotak : 250g

Sample packaging yang lain akan saya uploadkan dalam masa terdekat ini. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment