Wednesday, July 11, 2012

Tart Press Machine@ Tart Shell Machine @ Mesin Kulit Tart Part 2

Salam buat semua pembaca...

Memandangkan sambutan hangat yang saya terima dari entri berkaitan mesin tart tempohari, saya telah berusaha mendapatkan supplier bagi mesin kulit tart ini. Dan alhamdulillah...berjaya juga akhirnya. Untuk makluman, harga mesin kulit tart @ tart press machine @ tart mould machine ni adalah RM 1,000 seunit...untuk 4 acuan bagi setiap pressing. Sangat sesuai bagi kulit tart bersaiz mini @ 4.5cm

Untuk yang berminat, sila pm saya untuk pre-order sebelum 14hb ini...insya Allah barang akan sampai sekitar 20hb Julai. Masih sempat lagi kalau nak terima tempahan raya coz mesin ni akan lebih memudahkan kerja anda. Oh ya...penghantaran boleh dibuat disekitar Lembah Klang.


6 comments:

  1. Maksud puan berapa saiz mould yang adakah? Ada pelbagai jenis saiz mould tapi biasanya yang pelanggan empah saiz 4.5 cm. Kalau puan nak saiz 5.5cm pun ada juga.

    ReplyDelete
  2. maksudnya puan .. puan hny boleh digunakan utk satu saiz je ye?

    ReplyDelete
  3. maaf salah taip.. maksud disini setiap mesin tart tu hny boleh digunakan utk satu saiz je ke?

    ReplyDelete
  4. Ye puan. Satu mesin hanya boleh gunakan untuk 1 saiz sahaja. Walaubagaimanapun, puan boleh pilih saiz yang puan kehendaki dan kami boleh buat berdasarkan saiz tersebut.

    ReplyDelete
  5. Masih ada lagi ke mesin tart ni

    ReplyDelete