Wednesday, September 26, 2012

Kembali Beroperasi


Salam buat semua pembaca dan pelanggan yang dihormati....

Untuk makluman, Dapur Fyza akan kembali beroperasi seperti biasa setelah terpaksa menghentikan operasi buat seketika kerana keadaan kesihatan yang sangat tidak mengizinkan. Untuk pembaca yang nak tahu - sebenarnya saya telah dimasukkan ke hospital akibat daripada jatuh tangga beberapa minggu yang lepas dan akibatnya sakit belakang saya telah menjadi semakin teruk (saya sebelum ini memang telah disahkan mengalami slipped disc). Akhirnya selepas diberi beberapa pilihan oleh doktor, saya telah memilih untuk menjalani prosedur secara laser atau RFA (untuk maklumat lanjut boleh google yer...hehe).

Buat masa sekarang...memang belum pulih sepenuhnya dan masih bergantung kepada tongkat (merasa juga berkaki empat...hahaha) tapi walaubagaimanapun, untuk tidak menghampakan para pelanggan dan pembaca Dapur Fyza, semua tempahan akan dibuka seperti biasa bermula minggu ini.

Kepada pelanggan yang terpaksa saya tolak tempahan kebelakangan ini...maafkan saya kerana tidak dapat menerima tempahan anda semua dan diharapkan anda tidak serik untuk berurusan dengan Dapur Fyza lagi pada masa akan datang.

Tanpa sokongan anda semua kami tidak akan berada di mana kami berada sekarang...terima kasih :)


No comments:

Post a Comment