Sunday, October 19, 2014

Lagi Pilihan Kek dari Dapurfyza

As salam dan selamat sejahtera,

Disebabkan ramai pelanggan yang asyik bertanya apa lagi kek yang saya buat, di sini saya kemaskinikan antara kek yang selalu ditempah pelanggan dan juga kek-kek yang lain.

Yang mana tidak terdapat dalam senarai kek yang anda kehendaki, boleh request dengan harapan saya boleh buat kek tu...hahaha

Kek-kek ini bukan sahaja untuk majlis harijadi, tetapi juga untuk pelbagai majlis seperti pertunangan dan perkahwinan mahupun untuk majlis-majlis di pejabat seperti majlis perpisahan dan majlis mesyuarat.

Kek lain yang saya pernah update sebelum ni seperti biasa, masih dikekalkan cuma dari segi harga kena semak dangan saya semula almaklum barang-barang kek sekarang ni naik mencanak-canak.

Maafkan saya ye, bukan saya sesuka hati hendak menaikkan harga produk tapi saya terpaksa demi untuk cover cost saya yang terlibat. Tapi jangan takut, saya masih mengekalkan rasa dan kualiti kuih dan kek Dapur Fyza seperti yang anda semua ketahui selama ini. Harap memahami ye.

Chocolate Moist Cake

Sliced Rainbow Cake

Double Chocolate Indulgence

Blueberry Cheese Cake

Caramel Cake

Chocolate Moiat Cake

Pure Butter Cake

Cheese Cake
Snowy Peach Cake

Snowy Peach Cake
Mini Red Velvet Cake
Blueberry Cheese Cake

Pecan Butterscoth Cake
Fruit & Nuts Cake
Pure Buttercake with Special Buttercream
Japanese Cotton Cheese Cake
White Macadamia Cake
Walnut Caramel Cheesecake in Container
Hello Kitty Rainbow Cake
Special Rainbow Cake
Chocolate Caramel Cake
Rainbow Cake



No comments:

Post a Comment