Friday, October 3, 2014

Kuih Frozen Kembali Lagi

Assalamualaikum dan apa khabar?

Rasanya lama sungguh saya tak bersiaran kan? Bukannya apa, kebelakangan ini saya lebih banyak menumpukan promosi di Instagram berbanding di penulisan di blog dan fan page.

Sekali-sekali nak rasa jadi remaja kertu ;)

Bagi peminat kuih-kuih frozen, saya ada berita baik untuk anda semua. Kuih frozen kembali lagi!

Kini dengan lebih banyak pilihan kuih berbanding sebelum ini.

Bagi yang nak buat tempahan, tempahan boleh dibuat seperti kuih dan dessert yang lain iaitu dalam tempoh 2-3 hari sebelum tarikh anda nak ambil. Tapi boleh call saya dahulu, manalah tahu kalau bernasib baik memang ada ready stock masa tu kan. Jadi tak payah menunggu lama.

Tapi sekiranya saya tak dapat atau sempat angkat panggilan, mohon sangat-sangat untuk tinggalkan pesanan melalui sms@whatsapp ye. Sebab kadangkala time call masuk tu saya tengah main tepung, jadi tak dapat nak angkat call. Harap memahami ye.

Ok. Ni stock baru bagi kuih frozen yang ada. Insya Allahkalau ada masadan kelapangan, saya akan tambah lagi jenis-jenis kuih yang lain pula.

Karipap Frozen
(boleh didapati dengan inti kentang, ayam, daging dan sardin)
Popia Frozen dengan inti sayuran
Cucur Badak Frozen
Pulut Udang @ Pulut Panggang Frozen
Sardin Roll Frozen

No comments:

Post a Comment